ИзиTакс.бг / EasyTax.bg е онлайн система предоставяща на потребетелите си счетоводно обслужване по нов съвременен метод. Потребителите получават и допълнителни функционалности даващи им реален поглед върху счетоводното състояние на бизнеса им.
Плащането на счетоводните планове става през потребителския акаунт. Като са няколко начина за удобство на потребителя.
Първо според вида на дейността, дали са услуги или търговия.
Ако извършвате услуги и нямате наети служители, то вашият план е ФЛЕКСИ.
Ако извършвате търговска дейност сами и нямате наети служители то вашият план е СТАНДАРТ.
Съответно ако имате наети служители са другите планове СМАРТ и ПРОФИ.
Ако изпитвате затруднение, не се колебайте пишете ни, ние ще ви помогнем.
Плащането с кредитна / дебитна карта е директно на страницата на банката - оператор чрез криптирана връзка. Т.е. въвеждането на данните на картата не става в системата на Изитакс. Ние не записваме и съхраняваме никакви данни при извършване на плащане.
Между 7 и 10 дни, в зависимост от бързината на физическата размяна на първоначалните документи.
Потребителите е нужно само да качват своите сканирани счетоводни документи и ги описват в акаунта си. Да изпращат информация за назначаване/освобождаване на служители, създаване на служебни бележки, изпращат болнични листове и т.н.
Всички счетоводни операции се извършват от квалифицирани служители на Изитакс и нужната информация се изпраща към държавната администрация.
За онлайн счетоводството не е от значение къде се намира седалището ( адреса на регистрация) на фирмата ви.